PREKIŲ PIRKIMO IR PRISTATYMO SĄLYGOS.

BENDRA INFORMACIJA:

Šios internetininės svetainės www.kaleda.lt “Naudojimosi taisyklės ir sąlygos” ir “Prekių pirkimo ir pristatymo sąlygos” yra taikomos visiems santykiams tarp UAB "Dainovė" (svetainės “Kaleda.Lt” operatorius) ir svetainės lankytojų, taip pat visiems sandoriams vykdomiems interneto svetainėje www.kaleda.lt. Tam, kad vėliau jums iškiltų kuo mažiau neaiškumų ar klausimų, prašome, prieš pradedant naudotis mūsų svetaine, atidžiai ir nuosekliai perskaityti “Naudojimosi taisykles ir sąlygas” bei “Prekių pirkimo ir pristatymo sąlygas”.

PREKIŲ UŽSAKYMAS:

Prekės el.parduotuvėje “Kaleda.Lt” yra užsakomos naudojant interneto prieigą www.kaleda.lt. Bet kuris svetainės lankytojas, norėdamas užsisakyti prekių  mūsų el.parduotuvėje turi užsiregistuoti svetainėje “Kaleda.Lt” “Pirkėju”, t.y. įvesti savo registracijos vardą ir slaptažodį. Užsakant prekes, turi būti nurodomi duomenys būtini teisingam prekių pristatymui: Pirkėjo vardas, pavardė, adresas, kuriuo bus pristatomos prekės, Pirkėjo telefono numeris ir kiti pristatymui būtini duomenys. Tuo pačiu pirkėjas patvirtina, jog yra sulaukęs ne mažiau kaip 16 metų amžiaus ir yra įgijęs teisinį veiksnumą. “Kaleda.Lt” pasižada, Pirkėjo duomenis  naudoti tiktai prekių užsakymo ir pristatymo tikslais. “Kaleda.Lt” įsipareigoja neatskleisti tokios informacijos tretiesiems asmenims, išskyrus “Kaleda.Lt” partnerius, teikiančius prekių pristatymo ar kitas, su Pirkėjo užsakymo įvykdymu susijusias paslaugas. Bet kokios kitos asmeninės Pirkėjo informacijos atskleidimo tretiesiems asmenims išimtys visais atvejais derinamos su Pirkėju. Visais kitais atvejais tretiesiems asmenims bet kokie Pirkėjo asmeniniai duomenys gali būti atskleidžiami tik LR teisės aktuose numatytais atvejais.

Pirkėjas, užsiregistravęs svetainėje “Kaleda.Lt” ir užsakydamas joje prekes, įsipareigoja saugoti ir niekam neatskleisti savo prisijungimo duomenų. Tuo atveju, jeigu Pirkėjas atskleidžia savo prisijungimo duomenis tretiesiems asmenims, svetainė “Kaleda.Lt” atleidžiama nuo bet kokios su tuo susijusios atsakomybės, t.y. turi teisę arba iš viso neaptarnauti asmenų su tokiais Pirkėjo prisijungimo duomenimis arba neatsako prieš Pirkėją, jei tretieji asmenys įsigyja prekių Pirkėjo vardu el. parduotuvėje.

“Kaleda.Lt” patvirtina, jog registracijos faktas dar nereiškia, jog Pirkėjui bus siunčiami informaciniai pranešimai, išskyrus tuos, kurie būtini prekių užsakymui ir pristatymui. Pirkėjui pageidaujant gauti “Kaleda.Lt” informacinius pranešimus, jam sudaroma galimybė pasirinkti, kad tokie pranešimai jam būtų siunčiami.

GAUTO UŽSAKYMO APMOKĖJIMAS:

Apmokėjimas už internetinėje svetainėje “Kaleda.Lt” užsakytas prekes yra atliekamas per mokėjimų sistemą “PaySera“. Pirkėjui suteikiama galimybė atsiskaityti per Lietuvos, Latvijos, Estijos bankų el. bankininkystės sistemas, „Maxima" kasose Lietuvoje bei Latvijoje, kioskuose „Lietuvos spauda" bei „Rkiosk", taip pat per tarptautinę atsiskaitymo sistemą „PayPal". Mokėjimas bus nurašytas nuo Jūsų sąskaitos dar prieš išsiunčiant mums pranešimą apie jūsų pirkinį. Primename jums, kad debeto ar kredito kortelių turėtojams leidimą atsiskaityti kortelėmis suteikia kortelės išdavėjas. Jeigu kortelės emitentas atsisako sumokėti mums laiku, tokiu atveju mes negarantuojame savalaikio prekės pristatymo ir negalime būti atsakingi už užsakytos prekės vėlavimą, arba pasiliekame sau teisę atsisakyti pristatyti prekę.

GAUTO UŽSAKYMO PATVIRTINIMAS:

Į jūsų nurodytą elektroninio pašto adresą bus išsiųstas laiškas, patvirtinantis Jūsų užsakymo gavimą ir perdavimą vykdymui. Mes pasiliekame sau teisę savo nuožiūra atmesti bet kurį pateiktą mums užsakymą ir jo nevykdyti. Visi užsakymai priimami atsižvelgiant į mūsų puslapio “Naudojimosi taisykles” ir “Prekių pirkimo ir pristatymo sąlygas”. Vėliau gausite dar vieną pranešimą apie tai, kad prekės buvo sėkmingai sukomplektuotos ir išsiųstos Jums nurodytu adresu. Norime Jus įspėti, kad “Kaleda.Lt” visiškai neatsako už neteisingai nurodytus prekės pristatymo adresus, kurie buvo pateikti mums su prekių užsakymu. Prašome, prieš pateikiant užsakymą, atidžiai patikrinti visus jame esančius duomenis.

UŽSAKYMO ATŠAUKIMAS:

Jei norite atšaukti savo padarytą užsakymą iki kol mes dar nesame išsiuntę užsakytos prekės, turite tai padaryti elektroniniu paštu per 6 (šešias) valandas. Jei jūsų užsakymas dar nebuvo sukomplektuotas ir išsiųstas, jis bus atšauktas, o į jūsų sąskaitą sugrąžinti sumokėti už prekes pinigai. Tai bus padaryta nemokamai.

Jei persigalvojote dėl prekių ir nusprendėte atšaukti pirkimo užsakymą jau po to, kai jūsų užsakymas buvo išsiųstas jums arba po prekių gavimo fakto, tokiu atveju bus taikomos atitinkamos procedūros:

 Kaip numato ES nuotolinės prekybos direktyva, per septynias dienas po prekės priėmimo Jūs turite "atsisakymo nuo prekės laikotarpį", per kurį galite grąžinti užsakytus produktus. Grąžinamos prekės  turi būti nepanaudotos, neatidarytos, neturėti jokių vizualiai aptinkamų pažeidimų. Jeigu prekė turėjo  plombą, ji taip pat turi būti nepažeista. Bet kuriuo atveju prekė turi būti lygiai tokios pat būklės kaip buvo išsiųsta iš “Kaleda.Lt” sandėlio. Laikydamiesi saugumo normų ir reikalavimų, mes negalime priimti pakeitimui ar sugrąžinti atgal į sandėlį jokios prekės, kuri buvo atidaryta ar panaudota, arba nėra aiškios prekės laikymo sąlygos ar būdai kuriais prekė buvo išsiųsta mums atgal.

Prašome susisiekti su mumis telefonu arba elektroniniu paštu ir pranešti, kokias prekes ir kokį jų kiekį norite grąžinti. Tuomet mes jums suteiksime grąžinimo numerį ir tikslų adresą, kuriuo reikia išsiųsti grąžinamas prekes. Taip pat mes negalime būti atsakingi už grąžinamų prekių saugumą, praradimą ar sugadinimą transportavimo metu.  Mes  primygtinai rekomenduojame, kad klientai naudotųsi registruotais prekių siuntimo būdais ir siunčiamų prekių draudimo paslaugomis. Prekių grąžinimo išlaidos nėra padengiamos ar kitaip kompensuojamos iš mūsų pusės. Sumokėti už prekes pinigai bus grąžinti per septynias dienas nuo prekės pristatymo į mūsų sandėlį fakto patvirtinimo.

Prekių grąžinimo ir keitimo tvarką reglamentuoja Lietuvos Respublikos Civilinis kodeksas bei Ūkio ministro įsakymas " Dėl daiktų grąžinimo ir keitimo taisyklių patvirtinimo".

UŽSAKYTŲ PREKIŲ PRISTATYMAS

Prekių pristatymo įkainiai*:

I. VENIPAK kurjeris (prekių pristatymas į namus, biurą) - 2,90 EUR.

II. AB "Lietuvos paštas" (prekių pristatymas į pašto skyrių) - 2,60 EUR.

visoje Lietuvos Respublikos teritorijoje  (išskyrus Kuršių neriją*). Užsakant prekių už 29 EUR (dvidešimt devynis eurus) arba daugiau, pristatymas visoje Lietuvoje yra nemokamas  (išskyrus Neringą*). Prekės pristatomos nurodytu adresu arba į kitą pirkėjui patogią vietą, prieš tai suderinus ją su mumis el. paštu: info@kaleda.lt arba kontaktuose nurodytais telefonų numeriais.

*Norėdami užsisakyti prekes į Neringos r. sav. prašome susisiekti paštu info@kaleda.lt

Prekių pristatymas užtrunka nuo 2 iki 5 darbo dienų nuo gauto jūsų užsakymo apmokėjimo patvirtinimo.

Prekės pirkėjui yra pristatomos naudojantis kompanijos "Venipak"greitojo pasiuntinių pašto paslauga, arba per bet kurį kitą, mūsų įgaliotą, pristatymo kurjerį (Lietuvos paštas, VENIPAK ir kt.). Priimdamas prekes, pirkėjas privalo patikrinti siuntos turinį ir pristatytų prekių būklę. Priėmus prekes ir pasirašius siuntos pristatymo dokumentus be pastabų, laikoma, kad pakuotėje esantys daiktai yra tvarkingi, siunta pristatyta tvarkingai ir nei viena santykio šalis pretenzijų dėl siuntoje esančių prekių neturi. Priėmus prekę ir pasirašius dokumentus be pastabų, laikoma, kad siunta priduota tvarkingai ir nei viena santykio šalis pretenzijų dėl siuntoje esančių prekių neturi.

Pristatymo metu pirkėjas privalo pateikti asmens tapatybę įrodantį dokumentą. Jeigu atsiimantis prekę asmuo neatitinka mūsų turimų duomenų apie užsakovą, arba jeigu išaiškėja, kad registracijos svetainėje metu buvo pateikti melagingi ir neatitinkantys tikrovės duomenys, arba atsiimantis prekę asmuo dar nėra sulaukęs 16 metų amžiaus ir pristatymo metu nėra įgijęs teisinio veiksnumo, mes turime teisę atsisakyti pristatyti prekę užsakovui be jokių teisinių pasekmių. Mes neatsakome už duomenų įvedimo metu padarytas klaidas ar netikslumus, todėl rekomenduojame itin kruopščiai užpildyti ir pakartotinai patikrinti savo registracijos duomenis ir prekių pristatymo adresą.

UŽSAKYTŲ PREKIŲ PRISTATYMO VĖLAVIMAS:

Mes darome viską kas yra įmanoma, siekdami užtikrinti, savalaikį užsakytos ir apmokėtos prekės pristatymą. Tačiau pristatymo vėlavimo atvejai gali pasitaikyti ir dėl nuo mūsų nepriklausančių ar dėl nenumatytų aplinkybių. Nei “Kalėda.Lt”, nei mūsų nominuotas siuntėjas arba vežėjas negali visiškai pilnai užtikrinti to, kad pirkinys pasieks Jus būtent per iš anksto numatytą pristatymo laikotarpį. Taip pat mes neprisiimame atsakomybės už jokias pasekmes, kurias gali sukelti prekės pristatymas vėliau negu mūsų puslapyje nurodytas standartinis pristatymo laikotarpis. Visą nuostolių ar žalos riziką dėl prekių pristatymo datos ir laiko prisiima pirkėjas.

PREKIŲ ATSIĖMIMAS:

Pirkėjas gali pasirinkti pats atsiimti užsakytas prekes mūsų sandėlyje adresu: Konstitucijos pr. 23C, Vilniuje. Prieš atvažiuodami atsiimti prekių, būtinai praneškite apie tai telefonu arba parašykite informuojantį laišką el. pašto adresu: info@kaleda.lt.

PREKIŲ GRĄŽINIMAS:

Jeigu produktas buvo pažeistas ar sugadintas gabenimo metu, arba tai yra ne ta prekė, kurią buvote užsakę, prašome, per 24 (dvidešimt keturias) valandas nuo prekės gavimo, apie tai informuoti mus telefonu ar elektroniniu paštu arba užpildyti mūsų puslapyje atitinkamą formą. Šiuo atveju mes organizuosime  klaidingai išsiųstos prekės pakeitimą arba pinigų grąžinimą už sugadintą prekę bei sugadintos prekės atsiėmimą. Tokiais atvejais mes padengiame grąžinamos prekės persiuntimo mums išlaidas. Keičiama prekė bus išsiųsta jums be jokių papildomų mokesčių.


Į viršų