DAŽNAI UŽDUODAMI KLAUSIMAI (D.U.K.):

Ar galima būtu apžiūrėti prekes prieš perkant e-parduotuvėje kaleda.lt?

Taip, dominančias prekes galėsite apžiūrėti mūsų kalėdiniame sandėliuke Vilniuje (Konstitucijos pr. 23). Norėdami tai padaryti, prašome su mumis susisiekti el.paštu info@kaleda.lt arba telefonu +370 610 80 640.

Ar galima būtų pačiam atsiimti prekes iš jūsų sandėlio?

Žinoma, Jus galite atsiimti užsakymą tiesiai iš mūsų sandėliuko Vilniuje (Konstitucijos pr. 23), tai nieko nekainuoja:). Apie tai, kad Jūsų užsakymas yra paruoštas atsiėmimui Jus gausite papildomą pranešimą el.paštu. SVARBU! Ne visada esame vietoje, tuomet Jūsų atvykimo laiką prašome suderinti el.paštu arba tel. 

Ar galiu panaikinti užsakymą?

Galite, jei Jums nebuvo pranešta, kad prekės jau išsiųstos. Pageidautina, kad apie užsakymo panaikinimą praneštumėte kuo anksčiau. Tai galite padaryti el.paštu info@kaleda.lt arba telefonu +370 610 80 640 .

Ar galiu pateikti užsakymą telefonu?

Ne. Šiuo metu prekes galima užsakyti tik kaleda.lt e-parduotuvėje internetu arba el. paštu. Siunčiant užsakymą el. paštu reikėtų nurodyti visą informaciją reikalingą užsakymui atlikti: prekės pavadinimas, prekės kodas, kiekis, mokėjimo būdas (PaySera, PayPal, bankiniu pavedimu ar grynaisiais atsiimant prekę), pristatymo būdas (kurjeriu ar atvyksite ir atsiimsite patys), vardas, pavardė, pristatymo adresas bei kontaktinis telefonas.

Kada aš gausiu savo užsakytas prekes?

Jeigu pateikėte užsakymą iki 10 val. ryto tai prekes gausite sekančią darbo dieną (galioja pristatymui per VENIPAK kurjerį nuo spalio 01 iki gruodžio 31d.). Apie tai, kad prekės jau buvo Jums išsiųstos informuosime Jus el. paštu. Taip pat, prekių pristatymo dieną gausite žinutę iš kurjerių tarnybos.

Kaip man apskaičiuoti pristatymo laiką, kad teisingai nurodyčiau adresą, kurio planuoju būti tą dieną?

Jeigu užsakymą e-parduotuvėje kaleda.lt suformavote pirmoje dienos pusėje (t.y. iki 10 val. ryto) prekės Jums bus išsiųstos tą pačią dieną. Jūsų siuntą kurjeris pristatys sekančią darbo dieną 8 - 17 val. (galioja nuo spalio 01 iki gruodžio 31d.). Apie tai, kad prekės jau buvo Jums išsiųstos informuosime Jus el. paštu. 

Ar galiu gauti prekes kitu adresu?

Po to kai Jūs jau gavote pranešimą, kad prekes jau išsiųstos, pristatymo adreso mes pakeisti negalime. Jeigu nutiko taip, kad Jūs negalite pristatymo dieną priimti siuntos Jūsų nurodytu adresu tuomet reikėtų susisiekti su Venipak kurjeriu ir pakeisti pristatymo dieną arba paklausti apie galimybę siuntą gauti kitu adresu.

Kaip galima atsiskaityti už prekes?

Už prekes galite atsiskaityti sekančiais būdais:

  • Per Jūsų banko el. bankininkystę, pasirenkant „mokėti per Paysera“.
  • Bankiniu pavedimu (mokėjimo paskirtyje būtinai nurodykite Jūsų užsakymo Nr.).
  • Grynaisiais pinigais pristatymo metu (galioja tik Kalėdinio sezono metu, taip pat taikomas papildomas 1 EUR mokestis) arba atsiimant prekes iš sandėlio (Nemokamai).

Kaip yra supakuojamos prekės?

Prekės yra pakuojamos dviem būdais: arba į plastikinį kurjerinį voką arba į dėžutę (dėžę). Besirūpindami mus visus supančia aplinka, pakavimui pritaikome taip pat ir jau panaudotas dėžes (pvz. nuo saldainių, kosmetikos arba pačių girliandų). 

Jeigu turite kitokių klausimų klauskite – maloniai atskysime į visus Jums rūpimus klausimus!

 


Į viršų